Wij vinden het belangrijk u goed te informeren en onze voorkeur gaat ernaar uit dit persoonlijk te doen, maar soms wil u graag al een aantal dingen weten. Daarom hebben wij de meest gestelde vragen en relevante informatie hieronder voor u neergezet. U kunt uiteraard ook gewoon contact met ons opnemen.

Looptijd abonnementen
  1. Alle abonnementen hebben een looptijd van een jaar en worden, zonder tussentijdse opzegging, automatisch verlengt.
Domeinnaam
  1. Als de door u gewenste domeinnaam vrij is dan kunnen wij deze voor u vastleggen bij de registrar.
  2. Als u een domeinnaam bij een andere registrar hebt vastgelegd, dan kunt u bij deze partij een verhuistoken of autorisatiecode opvragen. Als u deze heeft ontvangen dan kunnen wij de domeinnaam verhuizen.
  3. Sommige organisaties die verantwoordelijk zijn voor domein extenties registraties rekenen kosten voor het verhuizen van een domeinnaam met deze extentie (bijvoorbeeld .info .com .eu). Wij informeren u over deze kosten.
  4. Om houder van de domeinnaam te worden hebben wij informatie van u nodig. Deze informatie kan u meteen invullen als u via de website een aanvraag indient, of u geeft ze aan ons door via de mail.
  5. Wilt u een domeinnaam vastleggen voor uw bedrijf dan moet u de correcte bedrijfsgegevens verstrekken zoals deze vermeld is in de inschrijving van de KvK.
Facturatie
  1. Alle pakketten worden jaarlijks gefactureerd. De eerste factuur komt in de maand dat u het abonnement bij ons heeft afgesloten.
  2. Als u bij ons ook het webdesign laat doen, dan wordt dit afzonderlijk van de andere diensten gefactureerd.
Opzegging abonnement
  1. Voor alle alle pakketten, behalve het CMS onderhoudspakket, geldt een opzegtermijn van 3 maanden.
  2. Voor het CMS onderhoudspakket geldt een opzegtermijn van een maand.

Je gegevens

Vertel ons hoe we contact met je kunnen opnemen.


Hoe kunnen we helpen?